The Smurfs
 
my passages
I Written In Stars
 
 
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:The Smurfs,اسمورف,اسمورفها,اسمورف ها,Smurfs, :: 1:36 ::  نويسنده : Arshiv

اسمورف ها:

 

 

زاویه دید خودم:

 

یه داستان زیبا بر اساس یک افسانه و اثری به یاد ماندنی از پیلو . شخصیت های کوچیک این داستان ابتدا به صورت سریال و کمیک بوک و حالا به شکل سه بعدی توجه زیادی به خودشون جلب کردن . مدت هاست که اسباب بازی های اسمورف در جای جای دنیا فروش خوبی داشته . مدتها اسپانسری مانند مک دانالد داشته و حالا وقت اون رسیده که کمپانی سونی و کلمبیا اثری زیبا به جای بذارند تا تاثیر اسمورف ها در جامعه و به خصوص در بین کودکان زیاد شود.

از ویژگی های بارز این فیلم حضور نیل پاتریک در اونه که به زیبایی اثر افزوده و نه تنها کودکان بلکه جوانان و نوجوانان رو هم به سنیما کشونده.

 

 

موضوع کلی:

 

تعدادی از اسمورف ها در شب جشن برای فرار از دست جادوگر خبیس(و خنگ) گارگامل وارد یک چاله ی زمانی می شود و به اینده میان. گارگامل هم به همراه گربه ی خودش عزائیل به زمان حال میاد.

 

در طی حوادثی اسمورف ها به پاتریک بر می خورن و به خونه ی پاتریک می رن و از پاتریک و همسرش می خوان تا زمانی که برگردن بهشون کمک کنن برای این کار اون ها باید دوباره دریچه رو باز می کردن اما این ماجرا به همین راحتی نیست.

 

پاتریک یک طراح بنر های بازرگانی بود که به لطف اسمورف ها با ماه آبی آشنا می شه و یک بنر تبلیغاتی به شکل ماه آبی می سازه اما چون بنر ساده ای بود اون رو برای تائید نمی فرسته اما بر حسب اتفاق بعد از تائید گرفتن این طرح رو به جای طرح تائید شده برای تمام بنر های شهر می فرسته و در آخر همین بهش کمک می کنه که یه شغل بهتر داشته باشه.

 

 

دوبلر  یکی از اسمورف ها به اسم گل نمک ، کیتی پری هست.

 


نظرات شما عزیزان:

Stella
ساعت19:09---6 ارديبهشت 1391
Hello
دوستم عاشق کارتون اسمورف هاست.
به نظر منم خوبه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: